KALİTE

KALİTE

Kalite Politikası:
TS EN ISO 9001:2000 stadardı ile müşteri gereklerini yerine getiren, yönetim faaliyetleriyle birlikte planlayarak, çalışanların da katılımıyla hizmet ve ürünleri ile kalite yönetim sistemini sürekli geliştiren, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılayarak müşteri menuniyetini arttırmayı amaçlayan etkili bir kalite sistemi kurmak ve sürdürmektir.
Amaçlar:
-Müşteriye ürün ulaşmadan yapılan hatalrı inceleyerek, hataların kaynak -nedenlerini bulmak ve hataları azaltmak,
-Hata nedenlerini ortadan kaldırmak için önlemler almak,
-Müşteri iadelerini azaltmak,
-Ara iş miktarını azaltmak,
-Müşteri memnuniyetini arttırmak,
-Çalışanlarımızın devamlı gelişmesini sağlamak için eğitimler planlayarak bu eğitimlerin gerçekleşmesini sağlamaktır.

KALİTE BELGELERİ